Prezentacja z warsztatów – lipiec 2012

Drodzy filmowcy! W lipcu 2012 (piąta edycja konkursu) odbyły się warsztaty pt.: „Komunikacja miasta – jak lepiej nakręcić film reklamowy?”.

Warsztaty, w formie wykładu i prezentacji prowadziła Pani Grażyna Skarżyńska – strateg, wykładowca Szkoły Strategii Marki przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR oraz partner w agencji reklamowej Albert Lumberjacker. Na zakończenie spotkania odbył się panel dyskusyjny, w którym uczestniczył także Pan Radosław Drabik – dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Nowe Horyzonty, specjalista zarządzania, marketingu i komunikacji.

Podczas spotkania prowadzący przedstawili wiele cennych wskazówek dla wszystkich, którzy chcieliby nakręcić swój film. Dowiedzieliśmy się m.in. czym jest miasto jako marka oraz na co należy zwrócić uwagę, poszukując pomysłów na promocję tak specyficznego produktu, jakim jest miasto.

Wszyscy ci, którzy nie mieli okazji przybyć na nasze spotkanie, także mogą skorzystać z porad fachowców. Specjalnie dla Was do pobrania prezentacja, autorstwa Pani Grażyny Skarżyńskiej.

Miłej lektury!
Kręć Wrocław. Jak zrobić to lepiej_lipiec 2012