Laureaci konkursu zaproszeni do współpracy przy projekcie „Wrocławski Indeks”

Projekt „Wrocławski Indeks”, prowadzony od 2006 roku, to wspólna inicjatywa Biura Promocji Miasta Urzędu Miejskiego Wrocławia oraz wrocławskich uczelni wyższych. W momencie powstania był to pierwszy projekt tego typu w Polsce. Ma on na celu integrację środowiska akademickiego (uczelnie państwowe i uczelnie prywatne) oraz Miasta w celu opracowania wspólnej strategii promocji Wrocławia jako miejsca atrakcyjnego do studiowania, a także silnego ośrodka akademickiego, który jest w stanie zapewnić studentom dostęp do wiedzy na najwyższym poziomie.

W tym roku do współpracy przy projekcie została zaproszona grupa Camera Nera – laureaci I miejsca zeszłorocznego konkursu na krótki film o Wrocławiu „Kręci Cię Wrocław? Kręć Wrocław!”, zdobywcy II miejsca publiczności oraz nagrody specjalnej ufundowanej przez ATM. Wynikiem ich pracy jest spot promocyjny zachęcający do studiowania we Wrocławiu, który w serwisie YouTube osiągnął już niemal 50 tys. wyświetleń.